W związku z rozpoczynającymi się w dniu 22.10.2018 r. (poniedziałek) od wczesnych godzin porannych pracami montażowymi przewiązki pomiędzy budynkami biurowymi GPP 2 i GPP 3 zwracamy uwagę na zmiany, które zostaną wprowadzone w organizacji ruchu na terenie Kompleksu.
Nastąpi ograniczenie w dostępie do drogi – droga na wysokości wjazdu na dziedziniec zostanie zamknięta. Wymaga tego technologia prowadzonych prac: dostawa i montaż gotowych elementów będą prowadzone za pomocą dźwigu z drogi dojazdowej. W tym czasie nie będzie możliwy wjazd pojazdów powyżej 3,5 t. na dziedziniec.
Mając na uwadze powyższe w tym dniu nie będzie możliwy dojazd do części miejsc parkingowych oraz obiektów – Najemcy tych miejsc zostali poinformowani o ograniczeniach i rozwiązaniach zastępczych.
Plan robót przewiduje zakończenie prac w późnych godzinach wieczornych w poniedziałek 22.10.2018 r. W przypadku jakichkolwiek nieprzewidywalnych zdarzeń może zaistnieć konieczność wyłączenia drogi na kolejny dzień.
Prosimy pamiętać o zmianie organizacji dostaw na ten czas. Państwa Goście / Klienci będą kierowani na miejsca postojowe przez Ochronę.
Przebiegiem ruchu pojazdów na terenie Kompleksu będzie kierować Ochrona. Za wszelkie utrudnienia serdecznie przepraszamy.